zondag 17 maart 2013

SU-perkaart #2

Deze kaart net gemaakt voor het SU-per challengeblog sketch #2, nu kon ik eindelijk mijn stempeltjes gebruiken die ik vrijdag heb gekregen, was eigenlijk te moe maar wilde toch wat doen. Dit is het resultaat be er dus ook niet helemaal tevreden over, maar plaats hem toch. Heb de sketch een kwart slag gedraaid. Heb de gestempelde stempel uit de four seasons collectie geembost met clear embossingpoeder voor ene mooier effect.


Gebruikte materialen: petrol kleurig cardstock, Stampin-Up papier Twitterpated Designer Series, stempel uit de four seasons collection  (lente) een ronde pons 7/8, een uitgeponste bloem in 2 maten, pearls en tekststempel kaisercraft.

 Creatieve groetjes yvon

6 opmerkingen:

  1. Ik zag gelijk welke sketch je gebruikt had, al heb je hem overdwars gemaakt. Leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Yvon ik vind het een
    hele mooie kaart.
    Heel mooi met dat embospoeder.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Yvonne,
    Leuk dat je meedoet aan de SU-per challenge. Ook een leuk idee om de sketch te draaien.
    Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk hoor. Leuke papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Yvon en vooral de embossing erbij vind ik zeer geslaagd.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart Yvon en mooi met dat embossingstukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...