dinsdag 5 maart 2013

Afgelopen weekend, SU-per challenge en 3 kaarten


Afgelopen weekend ben ik amen met Dorine naar Heino geweest "Landgoed Old Heino" waar we heerlijk een scrapweekend hielden met ons 2tjes. Het huisje was super mooi en luxe incl. vaatwasser en combi magnetron, wat wil je nog meer. Op de heenreis zijn we iets omgereden naar de craftorij in Ede, waar Dorine en ik ons hartje wel ophaalden. Ik heb er mijn cadeaubonnen en nog verjaardagsgeld verbrast, (heerlijk om zo te shoppen) en daarna naar het huisje gereden. 's avonds heeft Dorine een heerlijke maaltijdsoep voor ons gemaakt (of voor een weeshuis zoveel was het), lekker hard broodje met kruidenboter erbij, mjammie.

Op zaterdag zijn we eerst naar Heino gereden naar love scrapping, eerlijk gezegd viel de winkel me wat tegen, maar ja toch wat gekocht (vergeten te fotograferen). Toen op weg naar Alida in Nijverdal, komen we onderweg een bordje Ommen tegen daar zit creabest denk dat we daar beter heen hadden kunnen gaan maar ja, je kan je geld maar 1x uitgeven. 

Dus door naar Alida, en iedereen die me een beetje kent weet dat ik van ene geintje hou dus bellen, bellen, bellen, hèhè de deur gaat eindelijk open (Alida wist toch dat we kwamen) doet er een oude man open, dus mijn gedachte was oef die is met een oude man getrouwd (maar ja kan altijd) . Is Alida thuis vroeg ik, nee die woont dus hiernaast zei die man tegen mij. Dus ik mijn excuses maar aangeboden en met onze Limburgse vlaai maar een huis erlangs genomen. Ja zoiets kan ook alleen mij weer gebeuren. net zoals op vrijdag aan dat rode koordje trekken op de badkamer omdat ik de lichtknop niet kon vinden, receptie gebeld, moest ik nog maar eens aan dat koordje trekken dan stopte het alarm. (ahum).

Alida en Esther kwamen al naar de auto gelopen om mee te helpen spullen uitladen, we hadden zoveel niet mee hoeven te nemen want heb 1 1/2 kaart gemaakt van zeg maar 2.00 uur tot 20.45 ongeveer. Maar het belangrijkste heerlijk gebept en overheerlijk gegeten van Alida`s lasagne met salade.
Alida nog bedankt voor je gastvrijheid en Esther  voor de gezelligheid leuk om jullie 2 een keer in het echt te zien.

Zondag wederom de hele dag gescrapt en zowaar iets meer productief geweest dan de dag ervoor kan ik alleen nog niet laten zien is nl. DT werk voor ScrapPlezier.
S`avonds daar in het restaurant een lopend buffet gedaan, heerlijke tomaten /pompoensoep gegeten, en daarna echt van alles en nog wat, de kippendijtjes in ketjapsaus waren voor ons toch wel het hoogtepunt. Bij aankomst in het huisje toch maar weer gaan scrappen, want daarvoor waren we gekomen en rond half 11 was ik toch we erg moe en ben ik gaan slapen,.

Jammer dat we maandag weer naar huis moesten, maar het was een super weekend en zeker de moeite waard om nog eens over te doen, Dorine bedankt voor het rijden, van A naar B.

 Op de heenweg zagen we in de verte al zwarte rook omhoog stijgen, waren uiteindelijk 2 varkensstallen in rook op gegaan. We hebben wel ontzettend veel geluk gehad want bij afslag Weert -Noord was de weg al afgezet en werd het verkeer al omgeleid, wat de hele dag tot lange file`s zorgde, dus de kant van Nederweert is kort nadat wij daar langs kwamen ook afgezet.
Tweede foto zijn mijn aankopen van de Craftorij.
Derde en vierde foto het huisje vrijdag avond en zondag morgen we zaten echt luxe met zoveel plaats, ik geloof dat ik in totaal een kwartier op de bank heb gezeten omdat ik op een gegeven moment last kreeg van mijn nek.

 Eerste foto, de super mooie ezels bij Alida thuis, echt schatjes.
Tweede foto het bord met bestek van een scrapper.
Derde foto groepsfoto door Alida gemaakt, super gezellig dus zoals je kan zien.
Vierde foto in het restaurant bij het park moe maar voldaan na het diner even slapen op de bank daar.


Deze kaarten kan ik wel laten zien, de eerste kaart is voor het blog van SU-per challenges, meteen mijn nieuwe Tim stansen gebruikt hiervoor en natuurlijk het mooie papier van SU.

 Deze kaart is voor mijn Nicht Riny en haar (nu) man Peter, ze zijn vandaag getrouwd, Riny en Peter GEFELICITEERD en op een liefdevol huwelijk.

Natuurlijk ook 2 kaartjes gemaakt (dezelfde sketch maar dan 1x een meisjes en 1x een jongens kaart, met het nieuwe echopark papier Sweet girl en All about a boy.

Zo zijn jullie weer bijgebept een lang verhaal van een schitternd weekend.

Creatieve Groetjes Yvon

10 opmerkingen:

  1. Het leest alsof jullie een heel leuk weekeind gehad hebben. Mooie kaarten laat je zien. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt echt als een superleuk weekend.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk om te lezen en ik vond het supergezellig om jullie te ontvangen en natuurlijk om kennis te maken, ik had het gevoel dat we elkaar al jaren kenden. Wel jammer dat al die ezelpoep er ook bij op staat, geeft weer zo'n slordige indruk.... De buurman nog niet gesproken, gelukkig maar, hij is ook wat doof. Mooie kaartjes heb je gemaakt Yvon, die kleintjes van Tim zijn erg leuk en wat heb je het mooi op de foto gezet met die klosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon,Leuk dat je zo'n geweldig weekend hebt gehad!!!!!Je hebt weer leuke aankopen gedaan.Mooie kaarten heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een super weekend geweest! Het was leuk om de foto's te zien. en je hebt weer heel mooie kaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om te lezen! veel plezier met je nieuw spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is zo'n leuk verslag om te lezen Yvon en de foto's zijn erg mooi. De brand in Nederweert is erg triest natuurlijk.
    Leuk spulletjes heb je gekocht en helaas kan je het geld maar 1 x uitgeven, maar je had nog best een productieve dag gehad naast al dat beppen.(lol)bij Alida.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen en ff mee te gluren;-)
    Ziet er heel erg gezellig uit en nog mooie dingen gekocht en gemaakt ook.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk, gezellig weekend hebben jullie er met elkaar van gemaakt. Mooie aankopen gedaan en leuke kaarten gemaakt wat wileen mensnog meer. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. We hopen je daar vaker tegen te gaan komen.
    Groetjes,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke foto's en zo te lezen hebben jullie een leuk weekend gehad. Je hebt mooie spulletjes gekocht en je kaartjes vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...