vrijdag 22 maart 2013

Muzikale vrijdag week #4

Het is weer vrijdag muziekdag, bij José en op mijn blog.
Als je aan filmmuziek denkt, welke valt je dan als eerste in?

Boem, meteen kwam hij binnen de muziek muziek van de film de Killing Fields. Waarom dit nummer, omdat ik ondanks het een trieste film is die over de Vietnam oorlog gaat me enorm aansprak. Ben in 1984 in Nijmegen met Johan en zij broer Wil naar deze film geweest,  overweldigd wat maakte die film veel los bij mij. Na de film hebben we nog lang nagepraat in de bioscoop tot dat we eruit gezet werden toen zijn we maar naar ene café gegaan om verder te buurten en daarna lol te maken.


Muzikale Groetjes Yvon...

2 opmerkingen:

  1. heftig verhaal Yvon en ik kan me voorstellen dat dit indruk heeft gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa! Dat is prachtige muziek ook! En een mooie film! Dat lijkt eeuwen geleden dat Wil hier in Nederland woonde, kun je nagaan hoe tijd vliegt!!

    Mooi!!

    Leuk die vrijdagen;-)

    Fijn weekend! En jawel het sneeuwt hier voor de verandering:-(

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...