vrijdag 29 maart 2013

Muzikale vrijdag #5 en SUper Challenge kaart #3


Yeah, het is weer muzikale vrijdag, met een super leuke vraag van Josè, krijg alleen helaas het liedje niet meer uit mijn hoofd, dus hoop wel dat dat nog weggaat. josè ben benieuwd waar jij mee op de proppen komt???
Als je aan een jeugdserie op tv denkt, welk liedje/intro begin je dan spontaan te zingen? (kan natuurlijk ook een clip of trailer zijn van die serie, gewoon wat je het eerste te binnen schiet).

Maar dit was tevens DE serie voor mij op tv en eigenlijk nog wel een beetje, was dan ook blij dat Amy er ook zo dol op was/is. Over wie ik het heb? natuurlijk Pippi langkous oftewel Pippilotta Victualia Rolgordijna Kruizemuntina Efraïmsdochter. ben nog steeds echt dol op deze serie Johan verklaarde me laatst nog voor gek dat ik daarnaar zat te kijken (tja jeugd sentiment denk ik dan). Kreeg zelfs vroeger er een lp van die ik grijs heb gedraaid.

Hier is de tekst van dit super liedje, kan iedereen meebleren op dit geweldige liedje van
 Hai pippi Langkous.

Hai! Pippi Langkous
Tjoelalee tjoelalee tjoela hopsasa
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin

Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
'k Richt de wereld in
Wiedewiede naar mijn eigen zin

Hai! Pippi Langkous
Tjoelalee tjoelalee tjoela hopsasa
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin

Twee maal drie is vijf
Wiedewiede wie wil van mij leren
Vier min vijf is twee
Diedel doedel doe ik zwem tot twee

Hai! Pippi Langkous
Tjoelalee tjoelalee tjoela hopsasa
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin

Twee maal drie is vier
Wiedewiedewiet en twee is negen
'k Richt de wereld in
Wiedewiede naar mijn eigen zin

Hai! Pippi Langkous
Tjoelalee tjoelalee tjoela hopsasa
Hai! Pippi Langkous
Die doet haar eigen zin


Net deze lente kaart nog gemaakt voor het SU-per challenge blog met mijn nieuwe spulletjes van Stampin Up, wat zijn dat heerlijke producten om mee te werken. Smaakt naar meer en naar de LENTE.


Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk Yvon en dat aliedje is schitterend. Leuk met die tekst erbij. Misschien maar een keertje van je lenen.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook mijn favoriet... heb ook nog verschillende videobanden ervan liggen hahaha ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, daar was ik ook helemaal weg van, wat leuk dat je die uit de oude doos hebt gehaald Yvon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, ik geef het ruiterlijk toe, ook ik kijk er nog naar als het nu op TV is! Geweldig vond ik haar, ik wilde toen ik klein was graag pippi zijn als ik later groot was. Weet zelfs nog dat ik ooit met carnaval als haar verkleed was, inclusief die ellendige ijzerdraad in mijn vlechten, dat was wat minder prettig;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...