zaterdag 16 maart 2013

DCL #178, 2 stampin up kaarten en paashaasjes

Eerst de nieuwe uitdaging van De DutchCardLovers, die ik deze keer mocht verzinnen, heb gekozen voor een sketch in combinatie met het thema lente. Dus een mooie foto uitgezocht (uit mijn archief) en daar een tekst opgedaan. Zodat het overduidelijk thema lente is.

Natuurlijk is er ook weer een sponsor gevonden, Ingrid van Card &Wishes die een cadeaubon geeft voor de winnaar. Je kan nog via het DCL blog meedoen tot vrijdag 22 maart 18.00 uur.

Dit is mijn sketch en mijn uitwerking in thema lente.


Gisteren was mede dt lid (van DCL) Rosalien hier die ook Demonstratrice is voor Stampin up voor ene party. Het was super gezellig, we hebben er echt eend ag van gemaakt want iemand die van zo ver komt (waren er nog 2) die stuur je niet met ene lege maag naar huis. Moe maar voldaan ging ik rond 22.00 uur naar bed, na deze super geslaagde dag Rosalien Bedankt je deed het super.

We hebben 2 super mooie en totaal verschillende kaarten mogen maken.


Natuurlijk had ze ook de spulletjes bij zich van de product share (papier) en de stamp club die ik besteld had. Ik had geluk ik mocht als eerste van de groep van 6 voor 30 euro gratis uitzoeken. Super toch.
product share

 stamp club de twee rechts dozen en de honing graat embossing folder had ik als gratis product gekozen.

Net kwam de postbode met wat super leuke gehaakte paashaasjes, die ik van Margot heb ontvangen. ze zou gisteren ook aanwezig zijn bij de SU party maar was helaas verhinderd. O, ze zijn z cute, helaas kan ikzelf dus niet haken.




Een fijn creatief weekend iedereen, Yvon.

7 opmerkingen:

  1. wat hebben jullie mooie kaarten gemaakt! zo jammer dat ik het gemist heb! en de kat eet en drinkt weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ziet er gaf uit zeg was er ook graag bij geweest volgende keer beter. Die embossingfolder wil ik de volgende keer bestellen hij is zo gaaf.
    En die haasjes zijn too cute wat lief van Margot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart voor DCL is erg mooi, Yvon!
    En wat een prachtkaartjes gemaakt met de SU producten, zeker die bloem! Leuke spullen meid, veel plezier ermee, ik ben de volgende maand aan de beurt.
    Schattig, die gehaakte haasjes van Margot.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit Yvon en de kaarten zijn prachtig.
    Wat ook een leuke spullies en de inkt is super gaaf.
    Trouwens die gehaakte haasjes zijn zo lief.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lente kaart Yvon, en wat een mooie kaarten heb je gemaakt op de party!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een productie zeg, je bloemenkaart van SU vind ik helemaal top, waanzinnig mooi! Leuke uitdaging ook weer bij DCL, zal de lente dan nu echt komen? Wat heb je een hoop mooie spulletjes gekocht/gekregen, super, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...