dinsdag 26 maart 2013

Lay Out met Attitude, lente foto

Deze keer een stoere Lay Out met de mooie stoere papierlijn van kaisercraft, Attitude. Had deze papierlijn al even in huis, alleen nog niets mee gemaakt. Deze lijn is super vanwege de bedrukt details die erop zitten, geweldig dus voor stoere foto`s.

 Gebruikte materialen: designpapier kaisercraft Attitude Trouble, Prank, Rebel, TeenagerIndividual, jute garen, Rhinestones black, stempels, stans, nietjes uit eigen voorraad.

Zoals je ziet heb ik alle randjes met zwarte inkt beinkt, nietjes gebruikt en het jute garen, om de lay out nog wat stoerder te maken.



Gisteren heb ik 2 foto`s gemaakt van mijn takken met gehaakte paashaasjes die ik van Margot heb gekregen en mijn narcissen, ziet er vrolijk uit, dus voor pasen nog wat nieuwe narcissen kopen, dan zullen deze wel al in de kliko liggen. 




Creatieve Groetjes Yvon...

3 opmerkingen:

  1. Wauw mooi zeg .. echt heel stoer!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lootje heb je gemaakt en die takken zijn ook heerlijk om van te genieten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke stoere LO, mooi gedaan en wat geweldig de lente in je huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...