zondag 24 maart 2013

Sketch bij ScrapPlezier, 2 paaskaarten en zo ziet mijn SU kast eruit

Het is vandaag weer de 24ste maart wat gaat dat snel zeg, Dylan viert vandaag dus zijn verjaardag voor  opa`s en oma, peter en meter en zijn (toekomstige) schoonouders.

Op de 24ste komt er op het blog van ScrapPlezier altijd weer ene nieuwe sketch te zien klik daar op kaartensketch en je komt er terecht. Heb weer een leuke sketch gemaakt al zeg ik het zelf.


Mijn uitwerking van de sketch, met een foto van Petra die pas 50 is geworden.

Gisterenavond nog 2 paaskaarten gemaakt die al gepost zijn vanmorgen en die hopelijk morgen aankomen.
 

Zo staan mijn Stampin Up spullen uitgestald Johan heeft 3 planken laten zagen en die heb ik in mijn ikea kast geschoven, kan ik lekker veel op kwijt.

Fijne zondag, Groetjes Yvon....

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie layout Yvon en de kaartjes zijn ook zo grappie.
    Wat super dat je 3 planjes bij in de kast hebt gekregen en nu kan je nog meer spulletjes kwijt.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige kaartjes heb je gemaakt Yvon, leuk met die foto van Petra en wat heerlijk dat Johan die extra planken voor je heeft gemaakt, dan kun je de voorraad met SU spulletjes nog wat verder uitbreiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo te zien kunnen er nog meer plankjes in die kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvon,
    Leuk is je voorbeeld kaart voor de nieuwe challenge. Grappige paas kaartjes heb je gemaakt.Nu zie ik ook de foto wat je bedoelde met drie plankjes ,je hebt al aardig wat inkt dozen!!!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...