vrijdag 15 maart 2013

Vrijdag de muzikale uitdaging #3 en lentekaart

Jawel, daar gaan we weer met de muzikale uitdaging van deze week nummer #3 alweer die ik samen met Josè.

Deze week een vraag van mij wat was je eerste single of lp die je kreeg of kocht?

Ik was zeer gecharmeerd van het jongetje links op de foto misschien stiekem wel verliefd op hem, (dat weet ik niet meer). weet wel dat ik er bij toppop heel graag naar keek. Het gaat om Les Poppys. Als je er nu naar kijkt denk je jeetje wat zien die kinderen eruit maar ja ze waren hip, want zo zagen we er zowat allemaal uit in die tijd, we spreken over 1971/1972 was een jaar of 5/6 jong! ik heb het liedje gisteren toen ik dit bericht plande al 3x beluisterd achter elkaar, het blijft super leuk om naar te luisteren.


José ben benieuwd wat jouw eerste singel of lp was, ik kreeg de elpee van mijn ouders dat
weet ik nog.

verder nog een lente kaartje gemaakt, omdat ik zo naar de lente verlang denk ik. Maar dit papier is er ook super voor. Het nieuwe papier van Echo Park (de meisjes lijn).

Muzikale en Creatieve Groetjes Yvon...

4 opmerkingen:

  1. oh ja de poppies, ik word altijd zo vrolijk van dat liedje. Wat een lekker voorjaars kaartje Yvon, mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend leuk Yvon en ik heb genoten van deze muziek. Wat een kereltjes he en die hele kleintjes, ze doen zo hun best.
    Ook het kaartje is prachtig natuurlijk.
    Fijne dag en groejtes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow jee ja ze zien er idd een beetje vreemd uit, maar was ook wel een heel leuk liedje. Later heb ik ooit gehoord dat die "mennekes" geen idee hadden waar ze over zongen;-)
    De mijne had ik vorige week zaterdag al geplaatst, omdat we toen nog niet "synchroon" liepen heb ik er deze week maar geen geplaatst. :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog meer herinneringen ;-)
    ik was destijds dit liedje aan het opnemen met mijn cassetterecordertje van toppop en mijn vader riep dwars door de opname heen: is dat de nieuwe Heintje? Grrr ;-)
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...