zaterdag 2 maart 2013

Muzikale uitdaging #2 Josè, DCL #176 en ken je dit al???

Deze muzikale uitdaging heeft José verzonnen van Sprakeloos, een geweldig blog waar ze van alles opschrijft een gedicht/gedachte, mooie boeken, kortom de moeite waard om er eens een kijkje te nemen.
En ook nog eens een super leuke muzikale uitdaging verzonnen.


#Wat gebruik je als ringtone? Krezip Out of my bed een geweldig mooi nummer en het klinkt zo leuk op je telefoon yeah, yeah, yeah,  yeah, yeah, yeah.


Ook al ben ik dit weekeind niet thuis DCL gaat gewoon door, het voordeel van blogger is dat je berichten van te voren al kan inplannen. Ben sinds gisteren nl in Heino op landgoed Old Heino. Samen met Dorine, lekker beppen en scrappen (is een verlaat verjaardagscadeautje van Johan, aangezien hij niet zo`n vakantieganger is ben ik dus met dorine van huis), vanmiddag gaan we naar Alida mede dt-er die kortbij woont, super leuk om kennis met haar en Esther te gaan maken (natuurlijk kijken of ze zo`n sprookjes huis heeft zoals de foto deed vermoeden die ik zag vanaf haar huisje. Spannend dus.

Maar verder met de uitdaging van de DutchCardLovers. deze keer verzonnen door Marianne gebruik minimaal 1 tag op je kaart, super leuke uitdaging dus weer. Aangezien Angèlè van ons dt team weer oma is geworden dit keer van een kleinzoon, heb ik haar dit kaartje gestuurd met de naam van haar kleinzoon.

Dames, kennen jullie dit al??? Rosaline van DCL is ook demonstratrice van Stampin Up, (ze geeft trouwens de 15de maart hier bij mij ene SU party.) Maar ze doet nog meer namelijk product share, marker club en stamp club als je op de link klinkt kom je vanzelf bij de goede pagina op haar blog. Zelf ben ik natuurlijk lid geworden van de stamp club want het zijn zo gave stempels en stansen.

Wat is een Stamp Club?

Bij de Stamp Club besteed jij gedurende 6 maanden elke maand voor 30 euro aan Stampin Up producten. 
Deze mag je zelf uitzoeken uit de Catalogus, zo weet je zeker dat je iets ontvangt wat jij leuk vindt. We maken een groepje van 6 personen die hieraan mee doen. 
Omdat je met een groepje bent kan een ieder een keer de gratis Hostess Credits verdienen van 30 euro. Dus 1x gedurende de 6 maanden mag je voor 30 euro aan gratis producten uitzoeken. Wie wil dat nu niet???
Om dit mogelijk te kunnen maken ben je wel verplicht om gedurende de 6 maanden mee te blijven doen, stoppen tussentijds is dus niet mogelijk.
Aan het begin van de maand mail ik iedereen om te vragen je keuze van de Stamp Club artikelen door te geven aan mij. Mocht je hem eerder klaar hebben dan kan je hem mij alvast doorgeven onder vermelding van Stamp Club en de maand waarvoor hij bestemd is.
Ik hou de volgorde van de aanmeldingen aan voor de gratis Hostess Credits.
De Stamp Club is exclusief verzendkosten, deze komen er nog bij en is afhankelijk van je bestelling.

Spreekt dit je aan en wil je meedoen dan kan jij je vanaf nu opgeven voor de Stamp Club door mij te mailen naar: m.zwackhalen@planet.nl ondervermelding Stamp Club.
Zodra het groepje vol is gaan we starten. Nog 2 en ze zit vol dus heb je interesse mail Rosaline dan snel.

natuurlijk doe ik ook mee met de share`s van papier want wat moet je nu met 2x 6 vellen papier, dat is voor mij gewoon teveel. Dus ga snel eens een kijkje nemen op haar blog, zou ik zeggen als je van stempels, stansen en papier houdt. http://rosalienscreations.blogspot.nl/

Creatieve en Muzikale Groetjes Yvon.

6 opmerkingen:

  1. Ik vindt het een prachtig vrolijk kaartje geworden, heel mooi van kleur ook. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart heb je gemaakt Yvon en gezellig, ik zit er klaar voor, dus je kunt komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart met die kleine tagjes! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo he he.... je tag staat op mijn blog... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige ringtone inderdaad!

    Hoop dat je een leuk weekend hebt gehad!

    Zonnige groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...