maandag 30 januari 2012

Stuiter de stuiter, nieuw blog erbij en de tatoeage is klaar

want net ging de telefoon en volgende week dinsdag, woensdag en normaal dan vrijdags mag ik gaan revalideren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Volgende week vrijdag heb ik al gezegd dat ik dan een weekeind weg ging dat die dag niet ging, maar verder kan ik en dat was geen probleem op vrijdag was sowieso maar een halve dag, maar omdat het het begin van de revalidatie is wil ik dan niet eerst naar de revalidatie en dan weg voor mijn weekeind dat wordt te heftig denk ik. Ben zo heppy de peppy, Bliksembosch ik kom eraan. Dus bloggen en scrappen doe ik misschien 10 weken wat minder want het is 10 weken en dan 3 dagen of delen ervan in de week.


Heb een nieuw blog aangemaakt voor mijn Project life dan is dat mooi achter elkaar te volgen omdat het toch ene geheel is, het blog over mijn Project Life vindt je hier   en staat 
ook onder mijn profielfoto


Dylan heeft vanavond zijn tatoeage af laten maken, hij is super gaaf geworden al zeg ik het zelf.
Mayke knap staaltje heb je geleverd.




Liefs Yvon

4 opmerkingen:

  1. O Yvon wat fijn dat het traject start! Heel veel succes en ook wel een beetje sterkte want het zal best wel zwaar zijn denk ik. Volhouden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed nieuws Yvon! ik ben benieuwd naar je ervaringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tattoo van Dylan is inderdaad erg mooi geworden zus !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Yvon, ik weet hiervan door je mails n.a.v. stempels. Ik wens je heel veel succes met je revalidatie, meid!! Zet um op!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...