zondag 15 januari 2012

Dutch Dares #46 en DutchCardLovers #122

Een leuke kerstsketch bij DutchDares op het blog, Heb hem gisterenavond gemaakt maar nu 
gefotografeerd . Super leuke sketch om te maken.

Jeetje ben echt vergeetachtig vergeet ik te zeggen dat de DutchCardLovers weer een nieuwe sketch/uitdaging erop hebben staan.  Dit idee kwam van  Rosalien een leuke sketch en je mag alleen scrappen met blauw en wit wat wel mijn kleuren zijn maar om te scrappen iets met alleen die 2 kleuren heb ik niet zoveel.

Deze week sponsort Scrapcorner  . Die een geweldige prijs hebben bedacht, je mag namelijk een stempel laten maken ze hebben er veel in het assortiment waar je er een uit kan kiezen.

Dit is mijn uitwerking

Liefs Yvon

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitwerking met de sfeervolle detailfoto´s onder elkaar. Ik vind het papier dat je voor de achterste kerstboom hebt gebuikt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie LO en je blauwwitte kaartje vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke lo heb je zo gemaakt, bedankt voor het meedoen aan de dutch dares !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...