maandag 2 januari 2012

Project Life 2012

Ben toch overstag gegaan voor het Project Life want het lijkt me toch wel erg leuk om een keer een jaar over mezelf en het reilen en zeilen hier bij te houden (hoop alleen dat ik het volhoud). Wat is project Life een concept dat is opgestart door Becky Higgens over scrappen over je dagelijks leven en dan in een wat makkelijke vorm door speciale pageprotectors te gebruiken op maat van je foto's en journalingkaartjes. zelf doe ik dit dus in een album van we,re memory keepers incl. de bijpassende verschillende pageprotectors (die ik gelukkig nog had liggen). Probeer er vandaag nog meer aan te werken zodat zondag ook mijn eerste week klaar is.
Liefs Yvon

1 opmerking:

  1. Lieve Yvon,
    Ik wens jou en je familie het allerbeste toe in 2012. En ik hoop dat je gezondheid je wat minder gedoe en ellende zal geven!
    Het project klinkt heel interessant en ik ben reuze benieuwd waar je mee gaat komen.
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...