zondag 29 januari 2012

DCL #124, ontbijt dame van intratuin, theeswap, blz van mijn PL en atctjes gemaakt en ontvangen

Angèle had een leuke opdracht verzonnen voor het DutchCardLovers blog namelijk maak ene kaart in de vorm van ene hart i.v.m Valentijnsdag.
Dit is mijn uitwerking heb ik toch die mooie harten van Harlekino een keer kunnen gebruiken.

DCL #124
Gebruikte materialen;
Rose cardstock, designpapier van Basic Grey;kisisng booth, tag gestempeld met bruine inkt en stempel van hero arts, vogeltje gestanst met marianne design, 3 parels en bruin inktblokje.

Gisteren de theeswap ontvangen van Roxanne een super leuke theepot en binnen in 4 zakjes thee.
Deze swap is georganiseerd door de Nederlandse Swappers.
Roxanne bedankt voor je mooie theepot met thee.
Deze theekaart heb ik voor Roxanne gemaakt met heerlijke dutchblend thee, dus ook een Hollandsekaart.



Zo Bladzijde 6 van mijn project Life is klaar, o, wat is dit toch verslavend. Ga straks weer verder met dag 27 tot en met vandaag, foto`s zijn al geprint.

Ontvangen en gemaakte ATC-tjes van 2 forums.
ENGELEN
Scrapfeverforum;
v.l.n.r: Anneke, Joukje en Kitty
Eldi, Marian49 en Jolanda.

ZONS-ONDER OF OPGANG
scrapperanonimous forum.
v.l.n.r: Anneke, Ellie,
Yvonne,Cissy,
Astrid en Joukje

Onwijs mooie atctjes zijn het geworden bedankt iedereen.

Dit zijn mijn engelen en zons ondergang atctjes .

Gisteren natuurlijk wezen ontbijten bij intratuin mijn camera moest mee voor mijn project life heb deze week wel foto`s gemaakt maar vanaf woensdag geen pl meer gemaakt omdat mijn scrapplek overhoop stond was hem stofvrij aan het maken en alles opnieuw aan het orderen..
Dus drukdruk geweest. Toen we bij intratuin gingen zei Petra nog je moet van het ontbijtvrouwtje eigenlijk ook een foto maken. O, ja natuurlijk want wie is het ontbijtvrouwtje, nou Paola die ons meestal s`morgens dat heerlijk ontbijt maakt. Dus Paola bij deze sta je vandaag in de picture.


Chaos op mijn scrapplek.
Bijna klaar de hoge kast nog wat opruimen en een tas leegmaken, o, ja en mijn foto`s uitzoeken want daar is de opruiming door begonnen. omdat ik mijn foto`s in dat nieuwe kastje links onderin wilde plaatsen, och is het toch ergens goed voor geweest mijn scrapplek is opgeruimd alleen voor hoelang. 

Liefs yvon



3 opmerkingen:

  1. mooie kaart! het vogeltje linksboven en die in het midden van de harten maken 'm helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yvon, het hart, de theepot en die andere theekaart, erg leuk! En je scrapplek ziet er weer opgeruimd uit!

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, jij bent wel ijverig geweest!! Zoveel items... Ik was net de theeswaps aan het bewonderen... Je hebt er zeer veel aandacht aan besteed!! Heel origineel, zo'n Hollands thema. Mijn complimenten!!
    En je werkplek is ook weer "clean"....

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...