zondag 22 januari 2012

Project Life blz 5 en I wish for 2012

Zo, mijn 5de bladzijde van mijn project life is klaar en daarmee ook meteen week 3, omdat ik op zondag 1 januari ben begonnen, begint bij mij weke 4 dus op wederom een zondag namelijk de 22ste vandaag dus.
Ik ben echt zo blij dat ik me heb laten overhalen heb er nog geen moment spijt van om deze uitdaging aan te gaan om van iedere dag iets te scrappen of het nu een dag is waarop ik wat mee heb gemaakt of juist niet dan kan het bv ene mooie quote worden of een eigen gedicht zoals op bladzijde 4 bij mijn foto, inspiratie genoeg dus en mooi om terug te lezen/lijken nu al terwijl ik pas bezig ben.



Iedere donderdag zet Monique op het forum van de scrapotheek  een woord en dat verwerk ik dan in Picture en Scrap, deze week was het woord eten aan de beurt. 

Vanavond nog een lo gemaakt voor het Dutch Dares blog en natuurlijk heb ik die gemaakt met spullen uit de rak die ik van hun gewonnen had allen het touw, de rode lettertjes, stempels, inkt en zwarte fineliner waren uit eigen voorraad o, ja en het kraft cardstock. Echt ene super pakket om wat van te maken en ik kan er nog heel veel van maken, zoveel zat er in de pizza!!!

De challenge was wat wens je voor 2012?


Liefs Yvon



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je gelijk aan de slag bent gegaan met de RAK, en wat een gave LO met mooie wensen! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ziet het er onwijs gaaf uit zeg. Je leeft je helemaal uit he Yvon! Ik vind het top!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie layout is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...