zaterdag 21 januari 2012

DutchCardLovers #123

Weer een nieuwe zaterdag, dus weer tijd voor een nieuwe uitdaging op het DutchCardLovers blog.
iedereen kan weer meedoen tot vrijdag 18.00 uur en natuurlijk is er weer een mooie prijs te winnen.

Mijn uitwerking van #123
Gisteren na de lunch heb ik deze kaart aan mijn vriendin Petra gegeven, met binnen in de kaart het volgende:
Ik spoor niet,
Jij spoort niet,
Samen sporen we niet,
Zullen we nog een keer samen sporen.

Met andere woorden wanneer gaan we weer een keer een dagje treinen, blokker heeft nu nog
een leuke treinkaartjes actie voor 16 euro dus zodra de zon een dag schijnt gaan we sporen.

Liefs Yvon


6 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart en wat een geweldige tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Yvon en wat een tekst zeg,
    veel plezier alvast met sporen,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig maar de tekst wel net zo origineel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuke kaart met de spoorfoto en grappige ticket Yvon!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, vind de tekst ook helemaal geweldig. Alvast heel veel plezier met het sporen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...