donderdag 19 januari 2012

Monday favorits, Picture en scrap en Dylan`s tattoo

Op het scrapotheek forum zet Monique iedere maandag een andere favoriet neer (doe dit zelf van ons gezin, omdat ik dit leuk vindt om later terug te lezen). Op Donderdag is het picture en scrap, dus neem of maak een foto en scrap die beide gebruik ik voor mijn Project Life, waar ik een mooi overzicht aan over hou ben nog steeds goed bezig want vandaag heb ik ook alweer klaar.

De favoriete sieraden van ons gezin.

Picture en Scrap deze week over eten 

Gisteren ben ik mee geweest met Dylan, die ging een tattoo laten zetten. Was toch wel pijnlijker was (denk ik) dan hij had verwacht. Mayke die getrouwd is met Niels (ja van het trouwalbum) heeft hem gezet, hij is nu bijna half klaar de schaduwen nog en dan nog wat kleur erbij.

De tekening erop zetten
Doet toch wel erg pijn op sommige plekken gezien de kleur van zijn gezicht.
Hier de tanden flink op elkaar
Dit is er nu klaar 

Liefs Yvon

4 opmerkingen:

  1. wauw wat heftig voor de eerste keer meteen zo'n grote tatoeage, maar wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien heb je gelijk :-)
    De tattoo is wel erg leuk aan het worden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Auw de pijn is van z'n gezicht te lezen!! is dat Marsha die hem aan het tattoeëren is?? (is een vriendin van me)

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Hilde, Nee dit is Mayke staat er ook bij van luckyladypiercing

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...