woensdag 11 januari 2012

Winterkaarten en project life blz 2

Gisteren bij Dorine wezen croppen met Maaike en Hetty, super gezellig om zo samen te scrappen. Ben met mijn winter kaarten begonnen voor een winterkaartenswap. Vandaag mijn 2de bladzijde voor project life gemaakt, de kaart van 8 januari is ook klaar maar die krijgen jullie pas te zien als de volgende bladzijde klaar is. Echt een super leuk project ga er vanavond verder mee.

De winterkaarten


Tweede bladzijde van mijn PL
Bedankt dat je weer een kijkje nam op mijn blog, Liefs Yvon


3 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes Yvon, ik heb die van mij ook al af en ze zijn echt heel anders :)

    heel knap dat je met het project Live bent begonnen, een jaar lang lijkt me erg zwaar om vol te houden, Veel succes ermee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer goed uit! Je bent lekker op dreef, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winterkaarten Yvon en je PL bladzijde ziet er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...