dinsdag 24 januari 2012

Mijn eerste verjaardagscadeautje, sunday choices en favorites monday

Yes net kwam tnt met alvast een verjaardagscadeautje wat ik mezelf cadeau heb gedaan, had de stansen besteld bij Dolls en Decoraties de helaas gestopt is. Voor een leuk prijsje heb ik ze kunnen kopen. Eindelijk heb ik nu mijn hardware findings sind sik die gebruikt heb bij een workshop bij de scrapheap wilde ik die al maar ze waren zo duur, dus nu lekker in geslagen. Annemiek bedankt.



Sundays Choices was deze week pen of stift, dus eigenlijk beide, o te schrijven een pen en 
om te scrappen een fine liner.

Vanmiddag ook nog Favorites Monday gemaakt beide zijn voor mijn Project Life.

Liefs Yvon





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...