vrijdag 20 januari 2012

Super gave prijs gewonnen en lunch

Kan vandaag bij mijn Project Life leuke foto`s scrappen. Was vanmiddag wezen lunchen met Petra (nog voor kerst) en we zijn gezellig naar het Bruine Paard geweest. O, wat kan je daar toch heerlijk eten, had bewust mijn camera mee voor mijn PL.
Toen kwam ik thuis en lag er ene mooie prijs op me te wachten wat zeg ik mooi neer GRANDIOOS zo veel als erin het pakket zag, dt-leden van DutchDares bedankt voor deze super rak die ik heb gewonnen.

De lunch bij het bruine paard.




Mijn prijs die ik gewonnen heb bij de DutchDares. 

Liefs Yvon

5 opmerkingen:

  1. Mooie prijs heb je gewonnen en jullie lunch ziet er heerlijk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je prijs!!!
    En altijd lekker hè, een keertje buiten de deur eten... vooral omdat je dan niet zelf hoeft af te wassen!
    (Geen afwasmachine...)

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijs en het ziet er gezellig uit zo samen
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige foto's Yvon. En wat een superprijs heb je gewonnen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...