woensdag 1 februari 2012

valentijnskaarten, cadeautje, verjaardagskaart en introductie van de revalidatie

Gisteren waren Maaike en Hetty hier voor Hetty`s (25-1) en mijn verjaardag  (morgen), we hadden een high tea gemaakt en natuurlijk gescrapt heel jammer dat Dorine er wegens omstandigheden niet bij kon zijn.
Heb zowaar 3 valentijnskaarten gemaakt de verjaardagskaart is net niet klaar.
Ben ook schandalig verwend met een leuke theepotje incl. kopje met schotel, lekkere thee, leonidas bonbons en nog 2 van die stokjes met chocolade voor chocolademelk te maken mmmmm.


Cadeau van Dorine, Hetty en Maaike. 

gemaakte verjaardagskaart.


Verder komt rond half 11 de taxi voor een uurtje Bliksembosch, waar ik een introductie krijg over de revalidatie die ik vanaf volgende week ga volgen, spannend het begint nu ook pas echt tot me door te dringen dat ik ineens i.p.v. mei nu mag gaan revalideren moet nog sportkleding deze week 
aan gaan schaffen. Wil je meer over het revalidatieproces weten dan kan je op onderstaande link klikken.
http://www2.blixembosch.nl/cms/publish/content/downloaddocument.asp?document_id=75

Zo vandaag dus kennis gemaakt met de mensen die bij me in de groep komen te zitten vanaf volgende week. Denk dat het wel een leuke en gezellige groep is, zo op het eerste gezicht. Met de psycholoog Theo behandelen we iedere week een hoofdstuk uit het boek de pijn de baas,  thuis moet je dan de opdrachten uit het boek maken. Moet wel zeggen dat het best fijne tijden zijn  dinsdag is de zwaarste dag van 5 uur, woensdag zijn het 2.5 uur en vrijdag 3.5 uur, en dan nog iedere dag als het meezit 2x 3 kwartier per dag in de taxi als het tegenzit langer natuurlijk, file`s staan er namelijk geregeld, maar ja dat zie ik dan wel weer ik ga ervoor, voor de volle 100% en hoop dat ik beter met de pijn om kan gaan en er een beter
onditie mee kan opbouwen.

Liefs Yvon

3 opmerkingen:

  1. Hoi Yvon, wat een goed nieuws zeg dat je nu toch de revalidatie al mag gaan doen. Heel veel sterkte ermee en alvast een fijne verjaardag toegewenst.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heel gezellig. Zo fijn dat je nu al mag gaan revalideren! Volgende week begin je nu echt? Leuke kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je er heel veel aan zult hebben maar je klinkt nu al positief en zoals ik laatst zag bij een hele jonge collega van me die zich na een beroerte alles weer aan moest leren helpt positiviteit en hard knokken.
    Veel succes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...