zaterdag 18 februari 2012

Revalidatie vrijdag de 17de en Clown Deefke

Gisteren dus weer ene revalidatiedag gehad maar ben alleen gebleven voor ergo en werken in het boek de pijn de baas gegeven door Theo. Moest namelijk naar de huisarts omdat ik steeds erger hoesten en helaas ik heb dus weer ene luchtweginfectie te pakken. Kreeg van de vervangende huisarts prednison voor 10 dagen en een antibiotica kuur de laatste hoefde ik pas te gebruiken als ik het zelf nodig vond, maar vanmorgen hoesten ik zo erg dat ik besloten ha om er vanmiddag gelijk met de prednison  ook met de ab te beginnen. Johan zei vanavond nog het is verstandig dat je ermee bent begonnen want dit is niet normaal zoals je hoest. (ben er wel aan gewend alleen mijn ribben en longen gaan zo`n pijn doen van dat geblaf). Weet nu inmiddels ook waar ik het van heb gekregen dacht eerst misschien  de chloor zwembad maar hoogstwaarschijnlijk heb ik het toch van de hond en kat bij Monique opgelopen (wist dat ik allergisch was voor huisdieren nu weet ik  het zeker) maar ik ga ze daarvoor niet uit de weg en dan speelt het veranderd weer ook nog mee dus dubbelop. Zo zal ik Fellow ook niet weren en die mag gerust hier blijven komen dan inhaleer ik gewoon wat vaker (had ik dus bij Monique ook moeten doen maar al doende leert men). En als ik niet meer in aanraking met huisdieren wil komen moet ik me opsluiten en dat doe ik lekker niet geniet er evengoed van met andere woorden heb het er voor over gehad en zou me de volgende keer zo`n weekeind hier niet van laten weerhouden.


Gisterenavond kwam Amy, Dave en fellow ook nog even aan, Deefke deed zijn carnavals pak aan en toen was het ineens clown Deefke. Heb in ene deuk gelegen om zijn gekke gezichten, vanmorgen ging hij al op tijd naar Roermond om te carnavalen en Amy moest hem dus op tijd nog ff schminken. Ook Fellow kreeg van mij gisteren ene rosé neus, hij likte het er alleen de hele tijd af, maar als je goed kijkt zie je toch een klein beetje rosè.

Hoe wordt je een clown??
Clown Deefke is geboren en moet er een traantje om weg pinken. 

Fellow met zijn licht rosè neus.


Liefs Yvon

2 opmerkingen:

  1. Het zit je niet mee! Goed van je dat je er verder niet moeilijk over doet, inderdaad kun je jezelf niet helemaal vrijwaren van je allergie. Leuke foto's van Dave! En wat een poepie is die Fellow.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al dat gehoest is niet goed. Hopelijk gaat het nu beter met de medicatie! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...