woensdag 22 februari 2012

Zo ben er weer!!!

Zo een rustige week zo zonder revalidatie, nou ja rustig hoest me de pleuris en hoop dus dat de prednison en ab kuur hele snel hun werk gaan doen, slik ze nu toch al 4 en 5 dagen, maar helaas is nu het meeste toch vast komen te zitten wat me dus pijn veroorzaakt aan mijn longen ribben etc. met hoesten. Vannacht was het zelfs zo erg Johan slaapt sinds vrijdag op de logeerkamer dat hij eruit meende te komen zo ging ik tekeer, maar ja daar kan hij ook niets aan verhelpen dus ben eigenlijk blij dat hij in bed is gebleven. Maar een geluk bij een ongeluk ik ben er niet ziek van voel me ondanks mijn geblaf best wel fit (moet de buurman eens vragen of hij niet meent dat we een zeehond in huis hebben haha).

Vanmorgen met Hans en Margo wezen ontbijten bij intratuin, beide bedankt hiervoor, daarna is Margo hier komen workshoppen ben haar een techniek workshop aan het geven super leuk om weer te doen, diverse technieken a`la Tim maar dan a`la Yvon dus mijn eigen draai eraan gegeven.

Toen we terug kwamen was TNT al gewest om half 1 niet te begrijpen zo vroeg al. Mijn laatste verjaardags centjes zijn nu echt op, bij Creabest heb ik deze leuke stansen, page protectors voor mijn PL , mask en paperpad besteld en van de hobbystunter (was mijn eerste bestelling bij hun) kaartpapier om labels te maken, washers (tim Holtz), stempelset ging me puur om de leuke teksten en nog chipboard voor mijn pl komende winter was afgeprijsd voor 2.99 ja die kan ik dan niet laten liggen

Aankopen Creabest

Aankopen bij de hobbystunter. 

Liefs Yvon (de blaffende zeehond)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...