maandag 13 februari 2012

Weekeindje weg en toch productief geweest en mijn ontvangen verjaardagskaarten

Zo ben weer terug van een heerlijk scrapweekeind in Zandvoort, natuurlijk wil ik Herman en Monique hiervoor bedanken maar ook Dorine die ons weer veilig heeft thuis gebracht. Dus bij deze BEDANKT.
Vrijdag rond 14.00 uur waren we in Zandvoort we zijn eerst naar "de haven" geweest (strandtent), waar we wat hebben gedronken en daarna door naar Monique om te scrappen en te beppen, beide is goed gelukt.
Voor vrijdagavond had iedereen wat te eten meegenomen, o.a een hartige taart, foreltaart, pastasalade etcetc de soep hebben we maar bewaard voor de zaterdagmiddag want dat werd wat teveel van het goede. Op zaterdagavond zijn we met zijn achten wezen grieken bij Zaras wederom heel smakelijk en met name het grandioze voorgerecht (staat in de fotocollage) 1 schotel was voor 4 personen. 

Hierbij een kleine foto impressie, en mijn gemaakte kaarten, mijn pl komt  op mijn andere blog.



Gemaakte kaarten en lay out. 

Let the good times roll!

Deze foto is gemaakt op de bruiloft van Niels en Mayke 11-11-11 Thema jaren 50, een super foto.

Als laatste nog mijn ontvangen verjaardagskaarten waarvoor ik iedereen wil bedanken, De dt leden van DutchCardLovers, forum van BSFF en forum de Scrapotheek en dan nog andere lieve mensen.









Vergeet ik deze geweldig mooie kaart van Angèle van de DutchCardLovers te laten zien, sorry Angèle.


Liefs Yvon



8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend feestelijk al diem ooie kaarten. Gaaf!! :))
    En zo te zien hebben jullie een heerlijk freubel weekend gehad. Wat kunnen jullie een rommel maken zeg...lol...en eten bij de Griek...hhhmmmmmmm...lekker. :))

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt behoorlijk productief geweest zie ik, en wat zie je er netjes uit op die layout, haha.
    Bij monique ziet het er ook gezellig uit en wat een leuke foto van Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik vind je layout helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke foto's, het ziet er allemaal erg gezellig uit. En je bent behoorlijk productief geweest!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. we waren 1 groot productiebedrijf ;) je lo en kaarten vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er heel gezellig uit allemaal. Mooie kaarten heb je gemaakt en ontvangen
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige foto's en superkaartjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke fotocollage heb je gemaakt Yvon. Geeft goed weer van hoe productief we zijn geweest en hoe gezellig het was.
    Je kaartjes en je lootje zijn allemaal weer erg mooi geworden. In het echt zijn ze toch altijd mooier.
    En wat een boel kaartjes heb je mogen ontvangen. Super hoor.
    Vandaag veel succes en tot gauw weer.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...