woensdag 29 februari 2012

Update revalidatie, kaart gemaakt

Zo vandaag een half uurtje naar Blixsembosch geweest, ja jullie lezen het goed een half uurtje dit was nodig zodat ze een behandelplan voor me kunnen gaan maken, zodat ik maandag fris en fruitig van start kan gaan met de krachttraining. Was pittig maar heb het toch maar mooi voor elkaar gekregen er waren zelfs 2 apparaten die iets zwaarder mochten dan wat de minimale norm was, dus niet slecht voor mij. Was daarna wel kapot toen ik thuis was maar gelukkig had ik een chauffeuse die lekker doorreed zodat ik met een half uurtje weer thuis was. Ga zometeen toch maar naar bed want de luchtweginfectie speelt me nog steeds parten al vanaf 16 februari 10 dagen prednison inclusief ene ab kuur. Gisteren nog voor 7 dagen ab kuur erbij gekregen dus vindt het ene hele prestatie dat ik het half uur vandaag vol heb gekregen. Hopelijk ben ik volgende weke toch echt verlost van de luchtweginfectie en slaap ik weer goed zonder het gehoest wat ik nu doe. Maar ik ga ervoor,
 voor de volle 100%.

Laatst heb ik deze kaart nog gemaakt maar was hem vergeten te fotograferen. dat heeft Maria de ontvangster voor mij gedaan, bedankt Maria

Liefs Yvon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...