maandag 27 februari 2012

Zo ff update over de nieuwe revalidatie en 2 kaartjes laten zien

Vanmiddag voor het eerst naar de nieuwe revalidatie groep geweest, leuke kleine groep, deze groep is vooral gebaseerd op fysio en het programma heet: anders leren doen en is gebaseerd op het vergroten van je activiteitenniveau zodat je meer in staat bent om activiteiten uit te voren. De nadruk ligt hier bij de opbouw van kracht en conditie.. Waar onder 1 uur krachttraining, 2x 1/2 uur fietsen en 1 uur sport en spel, dus in totaal krijg ik 3 uur fysio sport per week. jammer dat dit niet hierin de buurt gegeven wordt want de taxirit nekt me iedere keer weer maar ja 10 weken de kiezen op elkaar ik ga ervoor. denk dat ik op deze groep ook beter op mijn plaats ben. ga thuis wel door met graded activity mij doel is daarbij staan dit ga ik toch proberen langer uit te bouwen. (kreeg ik in de vorige groep wel en is best een interessant onderdeel van de revalidatie) vandaar dat ik daar ook mee door wil gaan Rudi die dat programma begeleiden krijgen we nu gelukkig ook dus als ik vragen heb kan ik het altijd met hem overleggen wat wel fijn is.


Vanmorgen nog een verjaardags kaartje gemaakt met een lijn van Prima Marketing.


Onderstaande kaart was een opdracht van Paola voor haar zoon Ruud die afgelopen donderdag 16 jaar is geworden Ruud nog van harte gefeliciteerd met je 16de verjaardag.
 

Bedankt voor het lezen van mijn blog,
liefs Yvon



3 opmerkingen:

  1. die gewichten krijg ik denk ik niet omhoog ;)

    mooi kaarten vooral die call of duty vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee gave creaties, Yvon! Succes met je trainingen, het zal niet meevallen, maar hopelijk werkt het wel vruchten af.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed Yvon, die nieuwe groep. Wel fijn dat je er een 'oud' gezicht bij hebt, waar je evt op terug kunt vallen. Zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...