zaterdag 4 februari 2012

Stlstaan bij Kanker

Vandaag sta ik er in ieder geval even bij stil, waarbij nou bij "stilstaan bij kanker", helaas worden zoveel mensen door deze rotziekte getroffen, gelukkig overleven er tegenwoordig veel mensen aan maar er sterven er jaarlijks nog teveel. Vandaag 4 februari is de dag om even stil te staan bij kanker.

Deze kaarsen laat ik branden voor iedereen met kanker. Als jullie met me meedenken plaats 
deze kaarsen dan ook op jullie blog of vertsuur ze door.

Liefs Yvon

2 opmerkingen:

  1. Mooie gedachte Yvon. Ik sta even samen met jou stil...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olá passei pra fazer um convite a você, visite meu blog sobre mergulho
    http//:surpresasdomar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...