zondag 31 januari 2010

Tuesday Morning sketch #30 & Card & Things challenge #17

Vanmiddag nog 2 kaarten gemaakt, voor Tuesday Morning sketch #30 en een voor Card & Things Challenge blog  #17

TUESDAY MORNING SKETCH #30

Gebruikte materialen;
groen cardstock, sassafras monsterpapier, vilten monstertje, thickers en brad creatieve cafe

CARD & THINGS CHALLENGE #17


Gebruikte materialen;
Wit cardstock, papier diverse lijnen  van sassafras, brads van creative cafe, 2 rhinestone`s blauw en thickers.

Bedankt dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog.
Greetz Yvon

5 opmerkingen:

  1. Very cute cards!

    Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei leuk, maar ik viel als een blok voor de bovenste, monsterlijk grappig vind ik die ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes Yvon heb die van cards & things ook gemaakt maar..............dat snap je straks wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Yvon!
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvon, wat een leuke kaartjes ! Die voor de C&T challenge vind ik echt helemaal super, leuk papier !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...