donderdag 28 januari 2010

Sweet Sweet Smile

Deze lay out vanavond na het  eten nog gemaakt was een heel geknip om die bloementak uit te knippen maar dat vindt ik net zo leuk om te doen. lekker aan de knip mijn vingers zijn nu wel behoorlijk opgezet maar was zo druk bezig dat ik hem ook af wilde maken. Heb hem gemaakt voor de februari kleur challenge (roze/rood) bij de scrapotheek.




Gebruikte materialen;
Kraft cardstock, papier alles van basic grey diverse lijnen door elkaar, thickers 3 brads Making Memories, Rode inkt en heel veel rhinestones rood en roze.

Bedankt dat je een kijkje nam
Greetz Yvon.

2 opmerkingen:

  1. Nou da's zeker een heel gedoe zo'n bloementak uitknippen, maar het geeft wel een héél mooi effect !!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow toen ik al dat knipwerk zag dacht ik meteen zou ze dat wel zelf gedaan hebben. Maar ik lees dat je handen er inderdaad helemaal opgezet van zijn :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...