zaterdag 9 januari 2010

Dutch Card Lovers blog #28

Ja de eerste sketch voor dit jaar met meteen een leuke presentje erbij. Deze sketch wordt namelijk gesponsord door DZDoodles uit Amerika en het designteam van DCL mocht ieder een digitale stempel uitkiezen om er een kaart mee te maken. Ik heb gekozen voor een theepot met theekopje (hoe kan het anders ook) en dit is wat ik ermee heb gemaakt. Wil je meedoen dat kan kijk even op het blog van DutchCardLovers maak de sketch, print eventueel de leuke digitale afbeelding van de schilpad uit en ga ermee aan de slag we zien de resultaten met veel vreugde tegenmoet en je kan er nog een leuke prijs mee winnen.

Dit is mijn uitwerking, ik heb de digitale stempel afgedrukt op een transparante sheet en ingekleurd met een slick writer blauw. daaronder heb ik papier geplakt en de hoeken afgerond met een pons. de bloemen heb ik gemaakt met de joy stansen en de cuttlebug.

Gebruikte matrialen:
Digitale stempel van DZDoodles, Craft cardstock papier van Nikki Sivlis "Henry`s brilliance paperpad, thcikers fabric delight, letterstickers van EK Success, stras brad, bloemen en atkjes gestanst met de joy stansen en een stuk lint.

Bedankt voor het kijken
greetz Yvon.

2 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...