zondag 3 januari 2010

Nog 2 lay outs

Ben me net aan het realiseren het jaar is net 3 dagen oud en ik heb al 2 kaarten, een altered item en
3 lay outs gemaakt, hoe verslaafd kan je zijn.
Nog 2 lay outs gemaakt een gisteren en een vandaag beide is naar aanleiding van dezelfde sketch gemaakt 1 voor de wedstrijd bij de scrapotheek en 1 voor het blog van Ingeborg.

Winter Wonderland
En dan te bedenken dat rose niet mijn kleur is.
Gebruikte matrialen;
rose cardstock, papier basic grey, letters ook basic grey, rhinestone`s, rub ons basic grey en lintjes

Quiet, Cold Winter warm Comforts
is de LO voor het blog van Ingeborg.





Gebruikte materialen;
papier kaisercraft en sassafras, maya road chipboard sneeuwkristallen die ik beinkt heb en daarna met stickels heb ingewreven, een gesuikerd blad, stempel en wat lintjes maken deze lo compleet.



5 opmerkingen:

  1. Je gaat als een speer, zoveel krijg ik niet af hoor in zo'n korte periode!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahaha, Ik had niet anders verwacht van jou! zelden zag ik iemand die zoveel kan maken in zo'n korte tijd ;-) jij moet onder tussen een extra boekenkast aanschaffen voor al je volle boeken.
    ze zijn trouwens weer prachtig, vooral de roze is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent gewoon niet te stoppen Yvon waar haal je het toch vandaan? Heel erg mooi allemaal hoor. Ik kom niet verder dan 5 kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het tempo er inderdaad lekker inzitten. Leuk wat je hier weer laat zien :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een aparte kleuren combi voor sneeuw foto's Yvon, heel erg origineel en prachtig gemaakt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...