zondag 3 januari 2010

Ga een poging wagen

om DT lid te worden van Dolls & Decoartions, aangezien ik graag met opdrachten werk en nu DT-er ben van een winkel in Venlo, die helaas haar deuren gaat sluiten, ga ik een poging wagen, niet geschoten is altijd mis. Maar ben dan zo in dubio zal ik 1 stijl laten zien of veel stijlen, omdat ik geen eigen kenmerkende stijl heb, heb ik dus toch maar gekozen voor 3 totaal verschillende stijlen.

Dolls & Decorations is sinds enige tijd overgenomen door Annemiek die ik nog ken van het forum van Dolls & Decorations en toen ik haar zag op de Krea Doe had ik echt zoiets van wow, meid top dat je met je drukke leven toch nog een scrap internetwinkel erbij kan runnen incl. forum.

Mijn inzendingen je moest een item alteren, een lay out maken en een kaartje maken en dit is wat ik ervan gemaakt heb.
MIJN ALTERED ITEM; EEN SINGLE



Helaas krijg ik deze foto alleen gedraaid op mijn blog.

De techniek die ik gebruikt heb op de foto is, de achtergrond die ik niet zichtbaar wilde heb ik nat gemaakt met een penseel en er toen met een schuurpapiertje overheen gegaan en darana met stazon inkt erop gestempeld.

Gebruikte matrialen;

een single, papiervan 7 Gypsies "barcelona"en Teressa Collins "friendship"rhinestone`s, letters van making memories, Prima flowers, brad en lint.

MIJN LAY OUT.
De titel en journaling zijn als volgt;.
My love for you, is a journey:
starting at forever and ending at never.

Gebruikte matrialen;
papier en embellisments van Prima Marketing

MIJN KAART.
Heb gekozen voor een mannenkaart omdat de meeste daar moeite mee hebben maar ik dus niet hij si lekker strak geworden.

Gebruikte matrialen;
bruin en blauw cardstock, papier van kaiser craft "reminiscing", bruin stukje lint, en embellisments van
Tim Holtz.

En vanmiddag nog deze lay out gemaakt maar die is het niet geworden odmat ik ook al een strakke kaart had gemaakt, maar wil hem jullie toch niet onthouden.

Gebruikte matrialen;
zwart en wit cardstock, papier van Elsie en Jenni Bowlin, tekst is van Rusty Pickle "popstars cardstock coupons", scrappersfloss, knopen, rhinestone`s en een vlinder uitgekniptvan Elsie stof

6 opmerkingen:

  1. Wow.... wat een superwerkjes heb je gemaakt zeg!!! Die Single is helemaal top (al moet ik zelf niet proberen om hier ook maar EEN single uit de kast te bietsen....) en dat lootje... helemaal geweldig.... Ik heb niet zoveel met kaarten (dat weet je wel), maar deze is wel mooi strak....En daar houd ik ook wel weer van! Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit Yvon.
    Heel veel succes ik hoop dat je het wordt.

    Groetjes Miriam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow yvon : SUPER!! en wat nou geen eigen stijl.... ech wel ;-)
    succes mei Ik hoop dat je het wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie projecten heb je gemaakt, ik wil ook eens een lp scrappen, maar moet me dan ook wenden tot een rommelmarkt, anders heb ik hier heel erg ruzie;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Yvon en tja als jij het niet word wie dan wel? Veel succes in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er heel gaaf uit! veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...