donderdag 21 januari 2010

challenge voor de scraoptheek

de januari merk challenge van de scrapotheek heb ik vandaag gemaakt normaal draai ik mijn hand niet om voor een lay outje maar moet even een stapje terug doen de de motor draait wat langzamer hier, maar het is me toch gelukt om vandaag deze lay out te maken van Dylan met en zonder beugel de foto`s zijn dezelfde dag nog gemaakt net voor de orthodontits er net na. hij heeft er mooie rechte tanden ana overgehouden heeft er wel veel voor over moeten hebben o.a. 4 kiezen moeten laten trekken omdat ziijn kaak te klein was.

BIG SMILE


Gebruikte materialen;
zwart cardstock, papier is allemaal van Prima marketing en de embellisments alle van cosmo cricket de monsterlijn.

bedankt voor het kijken,
greetz Yvon.

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Yvon en helaas mocht ik van Arno geen foto's maken die heeft z'n beugel nu ook uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan!!! En wat een mooi bekkie heeft ie nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...