zondag 24 januari 2010

TuesdayMorning sketch en Card & Things sketch

Beide vandaag gemaakt, heb eerst naar de film "de storm" gekeken een mooie film die me ontroerde wat moet je je reddeloos voelen als je je kindje ziet verdwijnen en dan per toeval 18 jaar later weer tegen komt, oef, het deed me wat. Ben toch al wat weemoedig de laatste tijd komt gewoon door het vreslijke weer waardoor ik steeds meer pijn krijg. Eergisteren had ik zoiets van mmm het begint beter te gaan maar sinds gisteren is het weer knut, helaas. Toch heb ik vandaga ook nog 3 kaartjes gemaakt kan er maar 2 laten zien omdat de andere voor DCL is voor volgende week zaterdag, deze week kan je nog meedoen met een leuke sketch dus heb je zin om een kaartje te maken en wie weet wel een mooie prijs te winnen doe mee zou ik zeggen.


TuesdayMorning sketch #29
Gebruikte materialen;
Donker blauw cardstock, papier Pink Paisley, ek succes pons, Stempel Happy Birthday, blauwe inkt en een stans van de cuttlebug

Card&things sketch #16
Gebruikte materialen:
Creme cradtsock, papier pink Paisley, vlinder chipboard Pink Paisley, letters Making Memories, rhinestones blue en blauwe inkt

Bedankt voor het kijken
Greetz Yvon.

6 opmerkingen:

  1. Very nice card!

    Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten, Yvon! En de Storm is inderdaad een prachtige film!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten yvon! de sketch is ook heel bruikbar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten ! Leuk dat je meegedaan hebt aan de challenge !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaartjes yvon
    Er staat iets klaar voor je op mijn blog

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Yvon fijn dat je toch nog lekker kunt scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...