zaterdag 30 januari 2010

Scrapotheek kwartaalchallenge

En weer 2 lootjes voor de kwartaalchallenge van de scrapotheek klaar, was op dreef vanmiddag.

FEBRUARI SKETCH.


De kerstfoto`s van onze kerstboom 2009 heb ik ze allemaal in een keer verwerkt op 1 lay out.

Gebruikte materialen;
wit en groen cardstock, papier en die cuts zijn van Bella  BLVD '" december detail", een stuk uit een muziekboek, transparante ster, touw, thickers "rockaby glitter"en een bruine fineliner.
MAART SKETCH.


Onze hond Misty, die we hebben gehad van 31 december 1987 tot en met 15 augustus 2002 toen hebben we hem helaas in moeten laten slapen hij begon pijn te krijgen, we wisten vanaf maart 2002 dat hij leverkanker had en zijn daarom dat jaar bewust niet op vakantie geweest want iets in me zei dat dit de laatste zomer was met haar en mijn gevoel kreeg helaas gelijk. Mis onze Misty nog heel vaak, gelukkig kot Fellow van Amy af en toe logeren.

Gebruikte materialen;
Beige cardstock, papier en die cuts scribble Scrabble "lullaby of birdland, bloemen en de gemstones K&C, groen scrappersfloss, thickers "poolside vinyl", groene inkt en een groene fineliner.

Bedankt voor het kijken,
Greetz yvon.

2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kerst LO heb je gemaakt Yvon. En de LO van jullie hond is ook heel mooi. Wat kan het gemis van een huisdier soms heftig zijn he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie LO's!
    Wat erg van de hond; ik weet het want wij hebben hetzelfde meegemaakt. Je hebt wel een mooie herinnering, misschien dat ik dat ook alsnog ga doen... Sterkte ermee!!!
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...