zondag 17 januari 2010

2 lay outs voor de kwartaalchallenge

van de scrapotheek, de eerste is de januari techniek; strepen en stippen papier gebruiken heb er een winter`s lootje voor dylan`s snowboard album van gemaakt en de tweede is februari gebruik een foto die met liefde te maken heeft. Op de foto staat de tatoege van Amy die ze zelf heeft ontworpen met een heel mooie liefdevolle betekenis namelijk,  Lucky Love; ben gelukkig met de mensen duie ik om me heen heb, `t kleine hartje ben ik, `t grote hart is iedereen van wie ik hou & de vleugels zijn er omdat ik altijd met diegene mee ga, ook voor genen die er niet meer zijn, `t klavertje is er om dit geluk voort te zetten

(met de vleugels bedoelde ze mijn overleden moeder en onze overleden hond Misty tja toen moest ik toch een traantje wegpinken toen ze dit erbij vertelde zo een mooie betekenis heeft deze tatoe.

JANUARI TECHNIEK



Gebruikte materialen;
wit cardstock, papier o,a bo bunny, ki memories, sneeuwsterren stansen, 2 stukken transparnt sheet geprint met sneeuwkristallen, rub ons, brads en journalingkaartje van Maya road


FEBRUARI FOTO


Gebruikte matrialen;
papier van Cherry Art "his & her basics" journaling kaartje onbekend, bloemen prima marketing , brads imaginci en rhinestone steentjes

Bedankt voor het kijken
Greetz Yvon

5 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...