dinsdag 26 januari 2010

1 lay out en 1 kaartgemaakt voor de scrapotheek

De kwartaaalchallenge van de scrapotheek zo leuk om te doen alleen jammer dat het scrappen lichamelijk op een zeer laag pitje staat heb hier namelijk 2 dagen over gedaan een kaartje en een lay out draai er normaal mijn hand niet voor om maar nu doet alles me zoveel pijn en kost me zoveel moeite ben een beetje in een winterdip aan het raken want als scrappen zelfs moeilijk gaat bij mij is er echt wat mis.
januari inspiratie het geprinte plaatje van Royal Beauty Waltzes dat was de inspiratiebron de foto is er wel toepasselijk bij. Op de vakantie 2008 werd er een nummer van de Blues Brothers gedraaid en wat doe je dan met je biljartkeu juist effe dansen/gitaarspelen kortom gek doen.



Januari lift sketch, was een lastige kaart die Terese had uitgezocht maar het is toch redelijk goed gelukt heb er een valentijnskaartje van gemaakt.


Bedankt voor het kijken
Greetz Yvon

2 opmerkingen:

  1. Deze had ik nog niet gezien op het forum,af en toe mis ik nog wel eens wat ;)
    Mooi kaartje en superlootje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw... dit een gaaf lootje Yvon... Jij weet met moeilijk papier altijd zo goed de weg...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...