vrijdag 5 februari 2010

Beautiful tulips, kaartje en mijn C kaartje

De lay out en het kaartje zijn beide voor de kwartaalchallenge van de scrapotheek, de lay out is de foto opdracht van maart, gebruik een lente foto en de kaart was een lift van een kaartje wat marjan had uitgekozen als extra opdracht.

BEUATIFUL TULIPS
gebruikte materialen;
geel cardstock, papier en stickers van Basic Grey "origins", gele rhinestones, bloemen brads van Making memories, de letter stickers (onbekend) wit cardstock wat ik door de dymotang heb gehaald voor de journaling daarna met bruine inkt bewerkt en nog een bruine fineliner.


VALENTIJNSKAART

De Valentijnskaart, daar moest naaiwerk opzitten en minimaal 1 hartje. Heb de hartjes uit vilt uitgeknipt en daarna met de festonsteek bewerkt.
Gebruikte materialen;
wit cardstock, papier van Pink Paisley "cupid collectie"  bruine organza lint,
 2 vilten hartjes, ene harten knoopje touw, borduurgaren, en roosjes van prima marketing.

MIJN C KAARTJE VOOR AAN MIJN MOLEN


bedankt dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog
Greetz Yvon

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, frisse lay-out, Yvon. Laat de lente maar komen. Ik heb er zin in! Je valentijnskaart is ook leuk.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er allemaal weer heel mooi uit! supergaaf die tulpenlo! ik vind die grote bloem van BG zo leuk, is dat een diecut of heb je die zelf geknipt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay-out Yvon en idem kaartje lekker voorjaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je valentijns kaart super Yvon, en de lay out ook ! Het c-kaartje kan ik niet zo goed zien, maar de tekst is leuk !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...