vrijdag 12 februari 2010

Zo mijn blog eens bijwerken

niet dat ik veel gescrapt heb maar toch iets, afgelopen dinsdag ben ik met Amy naar Dordrecht geweest een super leuke stad die ik nog wel eens in de zomer over wil doen, hoop alleen dat er dan in  de Voorstraat meer winkels bezet zijn en open zijn. Ze zeggen wel de langste winkelstraat van Nederland maar ook met heel veel leegstand, heel jammer.

Maar was afgelopen maandag eerst naar de huisarts geweest want het was weer eens zover een luchtweginfectie (aangezien mijn voorgeschiedenis ook meteen een kuurtje meegekregen het begint nu een klein beetje te gaan) niet dat ik er zo ziek van ben maar als ik voorover zit wat je met scrappen toch doet hoest ik me de longen uit mijn lijf en ben zo moe van het hoesten. Maar dat gaat wel weer over opluchting is dat het sinds april niet meer was voorgekomen dus het is toen toch goed geweest om te verhuizen dat bewijst dit nu wel weer want in ons vorige huis had ik per jaar wel een keer of 8 een luchtweginfectie.

 

Verder was er laatst bij de srapotheek een doorgeef layout je bent met een groepje en de eerste hiervan krijgt een lay out getoont die zei moet gaan liften, wat zei gemaakt heeft mailt ze door naar een andere persoon uit de groep en dit is wat er bij mij uitkwam er is niets meer over de de originele lay out dat is het leuke het begon ook met winterfoto`s en eindigde op foto`s met een kat.



gebruikte materialen;
craft cardstock, designpapier van RoseMoka, chipboardfiguren, vlinderpons, rhinestones, een tekst rub on, stukje kaaslinnen beinkt en er een tekststempel op gestempeld .


Deze lay out heb ik woensdag gemaakt naar aanleidng van de kwartaalchallenge bij de scrapotheek, er was een sketch geplaatst die je kon maken en dit is wat ik ervan gemaakt heb met oudere foto`s voor Dylan`s album.




Gebruikte materialen;
licht grijs cardstock, papier van Sassafras "amplify", diverse soorten zwarte thickers en letters van Making Memories, bloemen geponst, bards van Creative Cafe, journaling tag van Maya Road en de swirls getekend.

Bedankt dat je een kijkje nam,
Greetz Yvon

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...