zondag 21 februari 2010

Zo na een week stilte ben ik er weer

Verder heb ik deze week ondanks mijn hoestbuien tussendoor toch nog wat kunnen scrappen niet zo heel veel maar toch iets. De nieuwste sketch maar van DCL maar die kan ik nog niet laten zien wel sketch#34 die Marianne verzonnen had namleijk;  Maak een kaartje in een afwijkende vorm (dus niet rond, rechthoekig of vierkant) in het thema VOORJAAR! en dit is wat ik ervan heb gemaakt.

Gebruikte materialen;
Wit cardstock, papier van Pink Paisley "echanting",  een digitale stempel afgedrukt op transparante sheet, , brad, tag met een gestempelde tekst erop, nietjes en bruin touw.


Verder nog een mooie doosje bij de scrapotheek was een online workshop die Terese had verzorgd een super mooie box en 2 kaarten voor erin.



En de 2 kaartjes voor in de box.

Gebruikte materialen:
Donker blauw cardstock voor het doosje en de kaarten, papier is van Basic Grey "Marakech", zwarte bloem onbekend, zwart lint, cuttelbug vlinders, pons van EK Succes, glitter thickers, Celebrate embellisment Basic Grey, roosjes van Prima marketing, organza lint blauw, glitter swirls van Making Memories en nestabilleties.

Voor de kwartaal challenge bij de scrapotheek nog 2 lay outs gemaakt de eerste moest je gebruik maken van een distresser.

Gebruikte materialen:
Zwart Cardstock, papier van Sassafras "ampilify" , gele thickers, knopen en  brads, zwart touw en nietjes.

En bij deze LO moest je je laten inspireren door een LO heb daarbij gekozen oor de kleuren combinatie blauw, rood, wit en zwart
 

Gebruikte materialen;
Donker blauw cradtsock, papier van "Jenni Bowlin", rode thickers, roosjes van prima Marketing, stukje bolletjes lint en een zwarte stift.

Zo dat was weer hel veel om te vertellen en telaten zien, bedankt voor het kijken,
greetz Yvon

6 opmerkingen:

  1. Wat een superlootjes, kaartjes en box heb je weer gemaakt. Fijn dat de kinderen weer heelhuids thuis zijn gekomen en dat je het zo gezellig heb gehad met je logeetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig dat die hond zo stond te wachten !! wat zal ie blij zijn nu in zijn eigen huis ;)
    leuke dingen heb je gemaakt afgelopen tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen heb je weer om te laten zien en die foto's van Amy en Dave zullen vast prachtig zijn lijkt me heel erg mooi met graphic 45. Leuk he zo'n logeetje en wat was hij blij dat ze weer thuis waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik maar denken dat ik heel lang niet bij je gekeken had... wat een info in één keer zeg, hahaha. Mooie kaarten + box, leuk logeetje en superleuke layouts! Het beste met je gezondheid hoor, pas goed op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yvon ... bedankt voor je berichtje via het Special Memories Forum laatst. Het lijkt alsof de link van het forum niet meer werkt, dus houden we zo maar contact! Ik kijk regelmatig op je blog; dus dat komt wel goed. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij bent goed bezig geweest! Wat een mooie dingen heb je gemaakt! Ik vind ze allemaal leuk, maar die lo van Floets toch wel het allerleukste (leuke foto ook)!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...