zondag 14 februari 2010

DCL#33

Zo de nieuwe sketch van DutchCardLovers staat er ook weer op, deze keer was Anja aan de buurt met een hele leuke uitdagende sketch, je kan nog meedoen tot vrijdag 18.00 uur kan je je kaart bij DCL op het blog zetten.

Gebruikte materialen;
wit cardstock, papier van Basic Grey "cupcake ", wit satijnlint, speldje met een bedel eraan, brads en letterstickers  van Making Memories en heb gebruik gemakat van de joy craft stansen.

Helaas verder niets meer kunnen scrappen deze week, deze kaart had ik al klaar, mijn luchtweg infectie speelt me nog steeds parten maar vannacht eindelijk wel redelijk geslapen, dus ik hoop echt dat ik vandaag wat kan scrappen. Ik loop zowat over van de ideetjes en heb nog heel mooi papier liggen wat ik bij Dolls en Decorations had gewonnen (nou ja een cadeabon dan waar ik mooi papier voor heb uitgezocht.)

Bedankt voor het kijken,
greetz Yvon

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...