dinsdag 23 februari 2010

BE MINE FELLOW

Ben dus helemaal in the mood from Fellow!!! Deze foto is gemaakt op mijn verjaardag 2-2-2010, vond hem zo mooi dat ik er 2 lay outs van heb gemaakt deze wordt voor Amy`s album dan hou ik de andere zelf.
Heb hem gemaakt naar een sketch van het Dolls & Decorations forum.
Heb wel bewust voor geen ronde vorm gekozen wilde toch net wat anders dan anders (tja hoe kan dat ook ben gewoon anders dan anders!!!



Gebruikte materialen:
Ondergrond papier Creative Cafe, design papier Pink Paisley "cupid collection"en "fascinating", letters ook Pink Paisley "fascinating", border pons van EK succes, brads van Creative Cafe,Vlinder stans cuttlebug, blaadjes (onbekend), rhinestones en mijn naaimachine.

Bedankt voor het kijken
Greetz Yvon

1 opmerking:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...