zaterdag 6 februari 2010

zin in een nieuwe kaartsketch

kijk dan bij DutchCardLovers daar staat sinds nu sketch #32 op, was even ene gepuzzel om er alles op te kijrgen maar het is me gelukt, dit is mijn uitwerking voor de andere uitwerkingen van de DCL designers moet je toch even op het DCl blog kijken.

Iedereen kreeg van mij een materiaalpakketje toegestuurd omdat ik benieuwd was wat de uitwerking zou zijn, van allemaal dezelfde sketch en dezelfde materialen er zijn dus toch 8 verschillende kaarten uitgekomen.

Mijn uitwerking van de ksetch,

binnenkant van de kaart

Bedankt voor het kijken en doe eens gezellig mee op DCL
Greetz Yvon

2 opmerkingen:

  1. Je berichtje is prima gelukt Yvon toppie, leuke sketch leuk idee nogmaals om dit zo te doen, mooie uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...