dinsdag 23 februari 2010

Floets

Gisteren naar Diny en Manita geweest om te croppen, rond 11 uur kwamen we aan eerst wat gedronken toen wat heerlijks gegeten en even doogereden naar Kempen (duitsland) daar ligt dus ook een scrapwinkel, heb er precies 2 dingen gekocht een velletje stickers (vintage die afgeprijst waren en ) en van SEI een dubbelvel met tickets, wat is dit ee belachelijk dure winkel en dan praten ze over Heesch nou als ik voor mijn graphic 45 daar 1.30 moet betalen en in Heesch 1.05 euro en als je lid bent van de CMF krijg je nog 10% korting dan scheelt dat toch veel als je de nodige vellen moet hebben, verder vond ik er heel veel oud papier liggen, nee dat eens maar nooit meer (wil wel nog een keertje terug om foto`s van et stadje te maken want dat was schitterend maar met die regen dus niet. Diny, Manita en Dorine wilde natuurlijk een ijscoupe en ik nam een heerlijk verse gebakken wafel met warme kersen en een cappuchino  (smaakte heerlijk alleen voor die cappuchino zou ik al terug willen).

Nou s`avonds nog heerlijk gegeten bij Diny en nog anderhalve lo gemaakt moet de een nog in elkaar stikken maar Floets heb ik af (we noemen fellow vaak Floets vandara deze titel.



Gebruikte materialen;
Geel cardstock, papier van Basic Grey ""origins") heb het nu bijna op wat een mooi papier, verder diecuts stickers van Basic grey, knopen, bedel, touw, pons van martha steward, rhinestones 2 randponsen van ek succes, swirl van Prima Marketing en de titel waren wit chipboard thickers die ik beinkt en geembost heb.

Bedankt voor het kijken Greetz Yvon

3 opmerkingen:

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...