vrijdag 1 mei 2015

My Music #18


Joepie, net terug van 3 heerlijke dagen naar Noordwijkerhout en dan is het weer tijd voor de muzikale vrijdag. In het kerkdorp Ospel begint dit weekend ook voor de 30ste keer het Moulin Blues festival, dus op het goede moment, komt nu de Blues aan de beurt. Heb je niets te doen, dit weekend en ben je een bluesliefhebber, zou ik zeggen reis naar Ospel af en ga naar dit geweldige 2 daags blues festival. Kan me de eerste keer nog haarscherp herinneren, want ik was erbij. het was toen nog klein van opzet en alles wat primitiever dan nu. Helaas vind ik het zelf tegenwoordig te groot geworden (ben niet zo dol op drukte) dus ik ben er ook al jaren niet meer geweest. Al mis ik de sfeer en de mooie muziek, maar ja dan zet ik wel een cd'tje op of you tube, spotify, kom maar op. Ik ga voor een artiest die ik volgens mij al een keertje eerder in mijn muziek vrijdag heb gehad en dat is dan ook een onwijs goede gast, die ik gelukkig een keer live heb mogen horen in Geleen, meen in 1986 of 1987, ja wat gaat dat snel. Ik was net droog achter de oren zal ik maar zeggen, haha. Maar geniet met me mee, naar Robert Cray.

Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Jeej, Robert Cray is een toppertje!!
    En Doospel still got the Blues ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...