vrijdag 22 mei 2015

My Music #21


O, jeetje welk lied ga ik nu uitzoeken, dubberdedub, dubdub. Clannad, Enya of Sinead o, Connor. alles 2 à 3 geweldige band/zangeressen. o, waar gaat mijn voorkeur naar uit en dan ook nog eens welk nummer van die artiest. dubberdedub, dubdub.

Dus voor ik dit bericht echt in plan, even, lekker zitten zwijmelen bij diverse nummers, maar ik ben eruit ik ga voor. och luister zelf maar, het thema is trouwens keltisch/folk. De foto van vandaag is van mijn eigen verzameling kettingen, de middelste twee met hun eigen verhaal, heb ze namelijk van mijn moeder gekregen toen we een midweek weg waren, Helaas hebben we dit niet vaak kunnen doen, omdat ze er opeens niet meer was, veel te vroeg, is ze van ons weg gerukt. Daarom zal ik deze kettingen,ook al kan ik ze niet echt meer dragen vanwege mijn nek, nooit wegdoen. Maar ze koesteren als een dierbare schat en de moie herinneringen van toen.
Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. Ja deze is ook mooi! Heb me wat tranen gelaten bij dit nummer, maar dan wel bij de originele van Prince.
    Vond deze versie super met onze eigen Candy Dulfer:

    https://www.youtube.com/watch?v=QNANaZwpUS0

    Super mooie kettingen trouwens!

    Fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...