maandag 4 mei 2015

Tasje gemaakt

 
Vandaag was mijn dinnie wezen scrappen, samen heerlijk gefreubeld, tussen de middag geluncht bij Gotcha in Weert (heerlijke glutenvrije broodjes gegeten op mijn club sandwich, na afloop kreeg ik nog 2 glutenvrije broodjes mee, want bleek dat ze die speciaal voor mij gekocht hadden),. Dat is pas service zeg. En weer wat opgestoken dat de glutenvrije zachte broodjes van Genius te koop bij Appie die zijn echt lekker, net ene gewoon broodje)

Later nog naar de huisarts geweest, want ik meende dat mijn rosacea op mijn ooglid zat, bleek het eczeem te zijn, dus weer 2 zalfjes gekregen, grgrgr wordt er een beetje moe van maar ja, als het helpt dan is het goed.

En tussen dit alles door een tasje gemaakt, zag ze op FB al voorbij komen de laatste paar dagen en dacht die ga ik ook eens maken. Dit geinige tasje komt bij mijn overbuuf terecht. Erin stop ik iets van lekkernijen of zo, dat moet ik nog halen, maar nu weet i hoe groot het tasje is, koop ik daar het cadeautje op. Dat was me wel een werk zeg, met veel gepuf, gekreun en steun van Dorine heb ik hem toch in elkaar gekregen. Maar uiteindleijk vind ik hem heel leuk geworden.

Druk aan het zwoegen op de lijntjes die ik er pas op tekende toen het tasje natuurlijk in elkaar zat.

Als laatste nog een gezellige scrapfoto, wat ben ik toch blij met mijn zelf ontspanner op mijn camera.
Dorine bedankt voor de ondersteuning van deze zware bevalling (lees tasje maken), de lunch en het maken van de nasi, haha.

Lieve Groet Yvon...

5 opmerkingen:

  1. Schitterend tasje Yvon.Zal de over buurvrouw wel blij mee zijn.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk tasje hebben jullie gemaakt, wel een priegelwerkje als ik zo die ingespannen gezichten zie, maar het resultaat is er dan ook naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, jullie kijken er doodserieus bij dus het zal best ingewikkeld zijn geweest ;-)
    Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk tasje !
    De krijger zal het zeker waarderen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alida, het was ook een gepeuter om die witte lijntjes erop te zetten, kwam ik wat laat mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...