vrijdag 8 mei 2015

My Music #19

Yeah, vandaag is vrijdag Rock dag, dit past wel in mijn straatje, ben er namelijk dol op. Anouk, Queen, James Blunt, Rolling Stones, Green day, och noem maar op ik vindt de meeste rock wel rock. Dus kom maar op, maar wat zal ik nu eens gaan kiezen, want ik hou gewoon teveel van rock om een mooie en goede keuze te maken, o` help zo moeilijk heb ik de muzikale vrijdag nog niet vaak gehad.

Dus ik kies er gewoon een want ik kan eigenlijk niet kiezen. Oeps, het dak er van af in
Caza van Heugten maar ik ga toch voor een van de grotere bands aller tijden, waarvan de zanger helaas veel te vroeg stierf. Freddy Mercury stierf op 24 november 1991 aan een longontsteking, ten gevolge van aids.
Dus dit is een ode aan Freddy Mercury.

Lieve Groet Yvon...

1 opmerking:

  1. LOL, moeilijk kiezen inderdaad hè. Maar voor mijn gevoel kun je nooit fout gaan met een keuze om dat het je eigen keuze is ;-)
    Mooie ode aan Freddy!

    Geniet van een stralende zondag (ook al is het maandag, de zon is er ook ;-))

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...