donderdag 21 mei 2015

You`ve got this

 

Vanmiddag ondanks de pijn in mijn nek/schouders toch een kaartje gemaakt met de nieuwe stempelset van Stampin Up. You`ve got This. Ben er verliefd op met name op de onwijs mooie achtergrond stempel die bij deze set hoort. natuurlijk ook de nieuwste kleuren inkt gebruikt die ik al 2 weken in huis heb, maar helaas nog niet veel mee kunnen spelen. Ik ben gene groen fan, maar deze kleur groen , yeah die is het Cucumber Crush, Tip Top Taupe en het mooie rood van Watermelon Wonder, ben nu al dol op deze mooie kleuren.

Met deze kaart doe ik mee met het blog van the Paper Players #245.

Lieve Groet Yvon....

4 opmerkingen:

  1. wauw schitterend en inderdaad die achtergrond stempel is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is beautiful! I love that big, bold flower and that fabulous background! Thank you for joining us at The Paper Players this week! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Absolutely gorgeous! I love the background and the color of the flower. Thanks for playing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Mij viel die achtergrond ook al op in de catalogus, heel bruikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...