donderdag 7 mei 2015

Hello

Weer een kaartje voor het blog van SU-per challenge #87 Deze keer een kaart met zilver of goud. ik heb gekozen voor zilver. Ook kreeg ik net voordat ik de kaart ging maken, mijn prijs die ik gewonnen had bij het blog van SU-per challenge, dus meteen hier het kaartje mee gemaakt Bedankt Pytsje.


Mijn uitwerking van de kaart.

Mijn gewonnen prijs van het SU-per challenge blog, heb de kaart die Pytsje erbij gemaakt heeft erop gelegd en de onderste foto is de tekst die ze in de kaart had geschreven.

Lieve Groet Yvon...

4 opmerkingen:

  1. wat leuk weer en wat een mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke prijs. Veel plezier ermee !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je al zo snel iets met je gewonnen prijs hebt kunnen maken. Mooi kaartje. Bedankt dat je meedoet met de Su-per challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart geworden! Hele leuke achtergrond! Gefeliciteerd met je behaalde prijs! Bedankt voor het meedoen bij ook deze SU-per Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...