zondag 3 mei 2015

Enkele kaartjes gemaakt


Had er zin in vanmiddag, was wel al 4 uur voordat ik begon en tussendoor ook nog gekookt en gegeten, maar heb toch maar mooi 3 kaartjes gemaakt de eerste heb ik gisteren gemaakt. Moet er wel bij zeggen dat ik soms gebruik heb gemaakt van sketches,dan hoef je al niet over de indeling na te denken, haha.

Met de eerste kaart doe ik mee aan de kleurenuitdaging van AroundtheWorld, gebruik de kleuren, Real Red, Blushing Bride en tempting Turqouise.



Deze kaart heb ik gemaakt voor het challenge blog van Clean & Simple FTL9 (de sketch) en
Cards and Scrap 235 (de sterren).



Deze kaart doet mee aan de kleuren challenge op het blog van SU-perchallenge #86. Gebruik de kleuren Real Red, White en Night of Navy.



Als laatste nog een kaart gemaakt met de sketch van het blog van Mojo Monday #395, die eigenlijk altijd mooie bruikbare sketches hebben en voor het blog van The Paper Players. De sketch heb ik gebruikt voor een stoere mannenkaart en de challenge van The Paper Players was transportation.



De binnenkant van de kaart, ja deze kaart is voor een Abraham.

Zo, het was een creatieve middag vandaag,
Lieve Groet Yvon...

10 opmerkingen:

  1. Super kaartjes Yvon goed bezig geweest vandaag. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, je bent weer flink actief geweest! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent lekker bezig geweest zeg
    leuk dat je mee doet bij cards and scrap

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaarten heb je gemaakt, wat grappig met die 50 jes in de kaart, goed idee, ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je mee doet aan de SU-per challenges. Ik vind je kaartje helemaal geweldig, maar ja, Gorgeous Grunge is wel een van mijn favoriete stempelsets.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great cards! I love your entry for our transportation challenge. Such a clever way to use the stamps in this set and I love the colors! Thank you for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten allemaal! Heel erg leuk gedaan! Leuk dat je de challenges bij SU-per Challenges en Cards & Scrap hebt gevonden! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je meedoet aan de Around the World! Prachtige uitwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous cards! I love how you've created the vintage look to your transportation card. Thanks so much for joining us at The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi, wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bericht achter hebt gelaten...

Liefs Yvon...